Det ska på något sätt vara nyttigt, har jag hört. Att man uppskattar små saker mer, att saker blir roligare om man får ha tråkigt däremellan.
Jag har aldrig förstått vitsen med det.
Idag har jag och Vera verkligen inte gjort någonting. Jo, plockat lite på hennes rum. Känner mig som en mink i bur.
Imorgon skulle vi träffa föräldragruppen, men nu är en sjuk och det verkar inte vara så stort intresse i att ses trots allt. Får väl se hur det blir. Känner mig som alltid lite awkward.
Helgen har varit lugn och skön, som jag skrev i förra inlägget. Jag pysslade lite på Veras rum och nu är målandet till ända:
Jag har aldrig förstått vitsen med det.
Idag har jag och Vera verkligen inte gjort någonting. Jo, plockat lite på hennes rum. Känner mig som en mink i bur.
Imorgon skulle vi träffa föräldragruppen, men nu är en sjuk och det verkar inte vara så stort intresse i att ses trots allt. Får väl se hur det blir. Känner mig som alltid lite awkward.
Helgen har varit lugn och skön, som jag skrev i förra inlägget. Jag pysslade lite på Veras rum och nu är målandet till ända:
Veras "nya" byrå! Supernöjd! (Jag, inte hon)
Igår kväll var bror här, och jag gjorde finmiddag.
Baconlindad fläskfilé med vitlökssmör, ugnsrostade rotfrukter och hickorysås.
Trevligt!
Imorgon åker Jimmy till Tingsryd, inte Hudik, och kommer hem torsdag kväll. Men sen, efter den här veckan, hoppas jag att han är hemma ett par veckor igen!
Imorgon åker Jimmy till Tingsryd, inte Hudik, och kommer hem torsdag kväll. Men sen, efter den här veckan, hoppas jag att han är hemma ett par veckor igen!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar