Höstbebis!
Idag har vädret varit minst sagt lite ambivalent, men det ordnade upp sig framåt eftermiddagen, och det blev faktiskt varmt ute!
Så, jag och Vera passade på att gå ut i Lövstaparken och ta lite fina höstbilder! De ovan är tagna med min iPhone, men vi hade med oss systemkameran också, för att få lite snyggare bilder. Vera tyckte att det var skitkul och spexade framför kameran, försökte äta löv och flirtade med förbipasserande människor och deras hundar. Mest var det lövätandet som lockade, tyvärr. Lite skit rensar magen.
Den fina mössan har min gamla arbetskamrat gjort, L8Design heter hennes märke! Spana in på Facebook!


1 kommentar:
åh vilken gladfis! <3
Skicka en kommentar