måndag 1 oktober 2012

Härliga höst!

 
Vackra höstfärger!

Även om jag älskar sommaren så älskar jag hösten också. Den ger mig nästan mer vårkänslor än vad våren gör, på något konstigt sätt.
Man behöver aldrig en ursäkt för att mysa inne med dem man tycker om, samtidigt som det är sådär skönt ruggigt ute.
Tog en liten fotosväng idag medan Vera sov i vagnen på väg från BVC - idag är vår lilla älskling nämligen 7 månader gammal!

7-månadersbebisen i bodysuit från Molo/Barnboden
 
8 760 g & 68 cm bebis har vi nu. Galet! Och beröm fick hon för att hon kan vinka och säga "hej!". Även om hon inte vet vad hon säger är det sjukt gulligt. Åh, vad jag älskar min lilla gosi!

Fick nyss sms av Jimmy att han är nere i Italien igen. Börjar bli van att vara gräsänka, tråkigt nog.
 
 

Inga kommentarer: