söndag 30 september 2012

Myshelg.

 
I helgen har vi bara haft det lugnt och skönt. Lite för lugnt för min smak kanske, så idag blev det en sväng till IKEA för att köpa duschdraperistång (fanns inte när vi flyttade hit, och en dusch innebär då att det är vatten överallt) och sedan storhandling på Willy:s. För er som inte vet så lider jag i princip alla helvetets kval (okej, jag kan överdriva en aning) varje gång jag närmar mig en stormarknad, jag hatar att handla. Nej, jag har ingen form av social fobi. Jag hatar alla människor lika mycket.
Nä, men folk kan fan inte bete sig i affärer. Och så är det sjukt tråkigt att köa.
Vera älskar dock att åka kundvagn! Det var definitivt dagens bästa grej för henne.

Imorgon åker Jimmy till Italien igen, men kommer hem fredag morgon. Jag ska måla klart möbeln som jag påbörjade förra veckan, gå på babycafé, fika lite mer och kanske laga en del barnmat.

Inga kommentarer: