torsdag 27 september 2012

As time goes by...

Gofika!
 
...Så fikar vi och träffar kompisar, bebisar och mammor. Idag är det babysång på schemat! Igår var vi hos Ida i föräldragruppen som är en fena på att baka! Det är inte lätt att försöka få bort graviditetskilona (jo, det är några kvar) när man blir bjuden på godsaker stup i ett. Och who am I to say no, liksom?
Tiden går så fort nu. Vera bara växer. Vill stoppa tiden och ha min bebis för alltid, samtidigt som det är roligt att se alla framsteg och skönt att hon kommer att bli mer och mer självständig. Blandade känslor.

Imorgon fyller Jimmy år, men det blir inget firande i helgen, det ville han inte.
Tänkte slå till på lite surprise- gofrukost på lördag dock. Han kommer hem imorgon natt. Ska bli underbart! Och så får vi besök av familjen Hallin i helgen också! Kan inte bli bättre.

Inga kommentarer: