lördag 22 september 2012

Innelördag.

Idag har vi pysslat hemma. Först tänkte vi gå på bytardag på öster och spana efter skaloverall till Vera, men det har spöregnat mer eller mindre hela dagen, så vi sket i det och blev inne.
Mamma kom hit med två lampskärmar som jag köpte i våras men som har legat hemma hos henne i väntan på att sättas upp. En röd till vardagsrummet och en brun "moln"- lampa (Gunila Axén) till Veras rum.
 
Ny lampa i vardagsrummet, en enorm rislampa från Färg&Form
Mina godingar i soffan.
 
På eftermiddagen tog jag bara en kort sväng till Ica Maxi för att inhandla lite gotteri och dricka, men annars har vi inte varit utanför dörren. Skönt ibland när man är hemma alla tre.
Nu blir det soffläge igen resten av kvällen så fort lillfröken behagar somna....

Inga kommentarer: