måndag 24 september 2012

Återanvändning.

Jimmys gamla byrå...
Slipas och målas...
 
Havsgrön ska den bli. Nu är den slipad och grundmålad, imorgon ska jag försöka få tid att måla första lagret färg. Kommer att bli kanon med nya knoppar som jag ska titta efter imorgon på Indiska.
För er som inte vet så hatar jag att måla, jag får alltid färg överallt och är otroligt klantig, så jag målar ofta mer än det som ska ha färg på sig...
Men idag har jag faktiskt lyckats med att bara ha lite färgstänk på händerna och har bara målat lite, lite på golvet trots tidningspapper under i två lager.
Det tar sig.

Har fått gamla vagnen såld, åååguvasköönt. Slipper åbäket och kan köpa pyjamasar till Vera och knoppar till ovan nämnda möbel. Imorgon är det lunch med goa Hanna, på onsdag ska vi träffa mammagruppen och sedan vara med på Öppet Hus på katthemmet, på torsdag är det babycafé och sen är det slut på veckan igen... Vill gärna träffa Jennie med familj någon dag också. Det var länge sen.
Jimmy är i Italien den här veckan och jobbar. Han åkte 3.30 inatt. Hoppas att han kom fram ordentligt...
 
 

Inga kommentarer: