torsdag 10 juli 2014

Fulltjävlaupp

Oj, här har det varit tyst. I 4 månader, ungefär. Sorry. Men det känns inte som speciellt många läser ändå...

Jag har jobbat, jobbat lite till, tagit hand om barnet själv i princip hela våren. Däremellan sovit som en dåre och känt mig som att jag aldrig kommer att bli pigg igen, men det vände vid midsommar ungefär efter 3 mån konstant mens efter missfallet/MA:t och järnbrist, och blivit av med jobbet, fått nytt jobb och J har också fått nytt jobb efter en konkurs. Hej vad det går.

Nästa helg är det dags för gemensam 30- årsfest för mig och bästis Jennie.

Imorgon är min sista jobbdag, sen har jag 3 v betald semester, den första på 5 år. Vecka 32 har jag introduktion för personen som ska ta över mitt jobb (personer i omställning och annat skit i kommunen satte käppar i hjulet för mig) och den 18/8 börjar jag på nya jobbet.


Jag hade tänkt att ta upp den här bloggen igen. Fast kanske på ett annat sätt än förut - mer diskussion, ilskheter, argumentation, feminism... Vad vill ni läsa? Vilka är ni som läser?

Glad sommar på er!

2 kommentarer:

Li sa...

Jag läser, kollar in dagligen även när det är torka. Skriv om allt i en salig blandning tycker jag. Livet, tankar, diskussioner och vad som helst. Gärna med en eller annan bild också :)

30-årsfesten ser jag så fram emot! Det blir årets party om du frågar mig. Kram

E-line sa...

Jag läser! Men jag vet känslan.... det är nog många som aldrig kommenterar bara men som gladeligen läser :) Kram