måndag 31 mars 2014

Utekväll tillsammans.

I lördags hämtade mamma Vera vid 15-tiden, och vi fick flera timmar ihop innan vi tog en öl på Stallis, och åt middag på Meza.
Kul att testa något nytt, och man blir väldigt mätt på 20 smårätter, kunde vi konstatera...
Vi kunde inte komma ihåg senast vi åt middag ensamma förutom när vi var i Stockholm senast... Förr gick vi ut och åt i princip varje helg. 


Efter detta trevliga gick vi till Rockbar för ett par öl till, och där träffade vi Mia & Henry, pleasant surprise! Satt ett par timmar innan vi faktiskt åkte till Mastodont och kollade in Motherlode. SEN åkte vi hem och istället för 2 var klockan plötsligt 3.


Vaknade givetvis ändå 9 i söndags och somnade lite överallt innan jag slutligen hittade till sängen vid 22. 
Undrar vad vi hade gjort varje helg om vi inte haft Vera?
Sovit, rest mer, haft ett större socialt liv, åkt på mer festivaler... Fast jag vill ändå inte byta. Jag är förvånad över att jag ändå för det mesta är tillfreds med mig själv och livet. Hade någon berättat detta för mig  för 5 år sedan hade jag skrattat tills jag fick ont i magen...

Inga kommentarer: