fredag 27 december 2013

God fortsättning!

Jo, jag höll Vera hemma torsdag och fredag förra veckan efter att nästan ha fått en panikångestattack igen när jag hämtade henne på onsdagen i det magsjukeinfekterade huset. Vi blev inte sjuka och jag tyckte ändå att det var ett smart drag. 

När vi hade gjort stenhård chokladkola, klätt granen och slagit in julklapparna kändes det lite stämningsfullt ändå. Trots att det regnat ca en miljard liter den senaste veckan, men jag är tacksam för att det inte kommit motsvarande mängd snö istället. 

Svårt att låta bli att känna på granen...

Julafton

Julaftonen firades hos min mamma i lugn och ro.
Juldagen firades som julafton ungefär, hos svärisarna. Mycket trevligt det också! Vera har fått så mycket fint, alldeles för mycket! 


Bland annat "Emils mysse" som hon är väldigt stolt över. Storfavoriten här hemma har nämligen varit "Emilä" det senaste halvåret...

Igår gjorde jag stan med Jennie och hann även med en sushilunch på Eastwest. 
Idag har vi hälsat på våra härliga "familjecentralskompisar" I & N.
Imorgon ska vi ha vårt traditionsenliga julklappsbyte med tjejerna hemma hos Li som är überhöggravid. 
Det gör mig inte det minsta att vara långledig när en har så trevliga aktiviteter att ägna sig åt...


Inga kommentarer: