onsdag 24 oktober 2012

Ett säkert tecken.

I söndags uppe vid stugan. Kyligt!
 
I söndags kändes det verkligen att hösten är här. Vi (Joel & Jimmy, jag & Vera tittade på och mamma plockade svamp) tog upp båten, det är ett säkert hösttecken.
Förra hösten var jobbigare, den första utan pappa. Den här gången var det inte lika tungt.
Vera fick testa ryggbärstolen, det gillade hon! I alla fall så länge jag gick och inte stod stilla.

Den här veckan är vi hela familjen, Jimmy jobbar i stan och det är så skönt. Ikväll är det dags för Öppet Hus på katthemmet, och i helgen drar jag på Super Rock Weekend och checkar bland annat Entombed och Candlemass på Kulturhuset. Sweet! Återstår att se hur man klarar en 2-dagars nuförtiden...



Inga kommentarer: