onsdag 19 september 2012

Bebisträff igen.

2-3 mån vs 6-7 mån. Lite skillnad! Ella, Millie, Julia, Tage, Vera & Vince.
 
 
Idag har mammagruppen + en pappa varit här på lunch & fika. Jag stod dock bara för det sistnämnda, och S stod för mellanmål!
Mycket trevligt. De små kottarna har blivit mer medvetna om varandra för varje gång. Snart kommer de att slåss och bråka för fullt... Om ett år är det inte sitta och fika och prata som gäller, utan springa efter våra små huliganer.
Man får njuta medan man kan!
Underbara är de, trots att man ibland är väldigt trött på att vara mamma - i alla fall för tillfället. Efter 15 gnällstunder idag var jag ganska less, men det är bara att bita ihop förstås.

Om ca en timme kommer Jimmy hem, ska bli skönt att ha honom här igen! Trodde att han skulle komma först imorgon, så det var en trevlig överraskning.
Igår var Alex här på lite té och skitsnack. Mys.

Imorgon är det dags för babycafé på OP och på kvällen kanske vi får sällskap av Made & Malin. Får se vad det blir!
Snart helg igen!


Inga kommentarer: