måndag 22 mars 2010

Gotta love.



Eller Ugattalöööv, som Alexz bäst säger det.

Jag som aldrig blir kär finner mig själv med att vara på rosa moln varje dag och tänka på honom varenda sekund, ungefär. Jag känner mig lite som en fjortis och inte alls lika cynisk 24/7. Fast sarkastisk och småbitter kommer jag alltid att vara, oroa er inte, vänner.

Idag har jag jobbat på katthemmet. L som jag jobbade med blev riven av en arg katt. Såg riktigt jävla nasty ut. Själv höll jag på att få en katt i huvudet som busade och hoppade lite väl snabbt när jag gick förbi hyllan där hon satt. Livin on the edge!
Snart kommer Jimmy och vi ska äta mat och vardagsmysa. Sen ska jag somna som en klubbad sälunge, för jag är inte alls van att gå upp 6.30 nuförtiden...

2 kommentarer:

Jempan sa...

Härligt att höra tjejan, att du är så kär alltså, inte att ni jobbar med attack katter. Du förtjänar allt det bästa, skönt att höra att du tänker vara liiite bitter i alla fall, annars skulle vi inte känna igen dig. Kram

Linn sa...

Klart jag kommer att vara. Annars får ni tvångsinlägga mig på lämplig instans. Du förtjänar också allt det bästa gulle, det vet du att jag tycker. Pok