söndag 21 mars 2010

Äckelgodis.

Jag bor bredvid Godisland. Det är en skitstor godisaffär. Kanske inte till ytan, men de har hur mycket godis som helst.
Tyvärr är 50% av godiset äckligt. Chokladen smakar sådär extremt billigt och "pulvrigt". Jag & Jimmy köpte godis igår att frossa i oss medan vi kikade på "The Road". Det tog oss väldigt lång tid att välja ut en påse godis som inte var äckligt.
Som vanligt när 2 personer vill köpa sitt egna favoritgodis så blev det en jävla massa. Man kan ju aldrig enas om en sort som båda tycker lika mycket om.
Och även om man köper godis ensam så är det alltid, alltid något i botten man inte har ätit upp för att det är "äckligt". Hur fan lyckas man själv köpa godis man inte gillar? Det är ett av världens största mysterier.

Idag har vi haft en riktigt slö söndag, ätit frukost och glott på tv. Lekt med katterna, kokat nudlar och ätit upp resten av godiset från igår.
Jag ska hem till mina föräldrar och hämta en cykel som jag fått, för nu går det faktiskt att ta sig fram igen utan att slå ihjäl sig.
Dock har det snöat idag. Det var nästan självmordstankar när jag såg det. Men det har smält bort igen, som tur är.

Jag bjussar på lite bilder från fredagen, och säger återigen tack till mina fina vänner för en trevlig kväll!

På Danske Kroen.
Li & Jennie på Stallyktan.Jag & Eline.Klatten, Adolf & Made på Virus.

Inga kommentarer: