onsdag 13 augusti 2014

It's all about the timing.

Har jobbat en och en halv vecka efter semestern. Börjar nytt jobb på måndag. Är dödsförkyld. Fantastiskt att det alltid ska klaffa... Jag som aldrig är sjuk annars. Men jag c-vitaminboostar och hoppas att det försvinner snart.
J har också börjat nytt jobb och Vera har börjat fsk igen. Och är blöjfri dagtid! Halleluja!


I helgen är det dags för Sjöslaget i Kumla där lite vänner spelar på lördag (Arsenite). Blir nog alla tiders! (Har börjat slänga mig med mer ålderdomliga uttryck nu efter 30-årsfesten).

Ikväll är jag själv med Vera för att J åkt iväg ett par dagar på jobb. Då ska jag göra något jag längtat efter - titta ikapp på True Blood!
Men först ska jag jobba och tatuera mig! Sista småfixet på min Cover-up på ryggen.

Trevlig onsdag!


Inga kommentarer: