onsdag 1 januari 2014

Tjarrå, 2013!


2013 i korthet:
Trevliga fester och andra sammankomster med vänner.
En kort vår men en alldeles fantastisk sommar. Bland annat för att vi gifte oss och hade en riktig brakfest som är ett guldminne för livet.
Vera lärde sig gå vid midsommar och började förskolan utan större bekymmer.
En fin sommar övergick i fin höst, vi gick på Black Sabbath,  och den här hösten håller fortfarande i sig, för vi har fått en snöfri vinter men en trevlig jul ändå.
Jag fick även jobb i november som jag trivs väldigt bra med. Får hoppas att 2014 fortsätter i 2013-anda för oss!
Bland annat ser jag fram emot Veras tvåårsdag (tiden flyger verkligen), men först Li & Marcus bebis,  Amos lillasyskon, vilken dag som helst nu!
Sedan ska vi åka på bröllopsresa också, var vi ska återstår att se.
Och en festival i sommar vore nice. Och att det blir en lika fin vår och sommar igen!

Igår firade vi med god middag och mysigt sällskap hos Hallins. Vera däckade i bilen hem 21.30 och sov sig igenom fyrverkerierna, trots att det small som tredje världskriget hela natten...

Fred & kärlek, vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag är en 26 årig tjej som bor i trollhättan nu men söker boende i örebro...det här kanske verkar konstigt men tänkte skriva till dig för att fråga ifall du möjligtvis vet någon som hyr ut ett rum eller bara sovplats i som mest en månads tid tills jag hittat nåt eget?...

Jag har sökt på blocket och överallt men det är inte lätt att hitta nåt ^^ så tänkte faktiskt testa och skriva såhär spontant och bara fråga...

Ifall du skulle höra nån som vill hyra ut nåt, så skulle det vara jätte schysst ifall du vill hojta till!
Skriv till min mail isf, Madelen__87__@hotmail.com

Ps, skulle kunna betala fler hyror samtidigt (ifall det blir längre än en månads tid att hyra), ifall det behövs =).

Madde